Opis
Zapraszam do zapoznania się z ofertą sprzedaży wyjątkowego Porsche 911 Carrera 4S generacji 996. Samochód cechuje się nietuzinkową historią, ponieważ został kupiony w polskim salonie, więc znana jest jego pełna historia. 911 zostało wyprodukowane w 2005 roku i w tym samym roku też zostało zarejestrowane w naszym kraju. Wersja Carrera 4S cechuje się szerokim nadwoziem bazującym na 911 Turbo, znacznie różniącym się od nadwozia standardowego modelu 911 Carrera i Carrera 4 oraz jest oczywiście wyposażone w napęd na cztery koła. Silnik o mocy 320 KM zestawiono w tym egzemplarzu z manualną, 6-biegową skrzynią biegów.
Dodatkowo ten egzemplarz posiada bardzo bogate wyposażenie, rzadko spotykane nawet w samochodach importowanych z USA czy Japonii, w skład którego wchodzą m.in: sportowe skórzane fotele z tłoczonym herbem Porsche, bardzo rozbudowana lista dodatków obszytych skórzaną tapicerką, jak deska rozdzielcza, kratki wlotów powietrza, boczki drzwi, osłony głośników na desce, drzwiach i w tylnej cześci wnętrza, a nawet obszycie stacyjki kluczyka. Jest to niewątpliwa zaleta, bo standardowe elementy wnętrza w generacji 996 pokryte plastikiem bardzo często są podrapane oraz się łuszczą. Całe wnętrze, w którym znajduje się także fabrycznie lakierowany tunel centralny, pięknie kontrastuje z ciemnym kolorem nadwozia. 911 posiada także rozbudowany system audio z dużym ekranem nawigacji i podłączeniem do słuchawki telefonu, lampy ksenonowe, szyberdach, automatyczną klimatyzację, podgrzewane fotele, elektrycznie sterowane ustawienia foteli, czujniki parkowania z tyłu, aluminiowe wykończenia wnętrza. Samochód posiada też fabryczny aktywny układ wydechowy oraz system stabilizacji toru jazdy PSM. Pełna lista wyposażenia znajduje się poniżej.
Auto znajduje się w rękach obecnego właściciela od 2012 roku oraz posiada jeszcze tzw. „flagowe” numery rejestracyjne. 911 było serwisowane w Porsche Centrum Warszawa, a następnie w serwisie o wysokiej znajomości samochodów marki Porsche. Samochód nigdy nie miał poważnego wypadku, który eliminował by go z dalszego użycia. W historii pojazdu są odnotowane szkody (raport AutoDNA do wglądu), których efektem było lakierowanie lub wymiana niektórych elementów nadwozia, ale znacząca większość nadwozia pokrywa jest fabrycznym lakierem (do wglądu pomiary miernikiem), a wszystkie naprawy były wykonywane w Porsche Centrum. Do auta dołączony jest komplet dokumentów. Samochód jest w pełni sprawny, do dłuższego czasu wykorzystywany jako auto weekendowe, nie ma żadnych błędów z komputera lub problemów w trakcie jazdy. Przebieg auta to obecnie 207 000 km. Auto pokryte jest powłoką ceramiczną, a podwozie i nadwozie nie posiada żadnych znaczących ognisk korozji. 911 posiada ważny przegląd i ubezpieczenie. Więcej informacji udzielam telefonicznie. Zapraszam do oględzin auta w Warszawie.