Arek Sprzączka jako jeden z pierwszych naszych czytelników zdecydował się zaprezentować swoje auto. To Porsche 911 Carrera S z 2002 roku. Arek bierze nim udział w próbach sportowych, trackday’ach i amatorskich wyścigach.

Niedawno seryjny silnik 3,6 nie wytrzymał sportowej jazdy dlatego podczas remontu zostały poprawione wady fabryczne i zmodyfikowano kilka elementów.  Zamontowana  została dodatkowo chłodnica oleju silnikowego oraz zmodyfikowano miskę olejową, ponieważ w zakrętach olej się przelewał i nie było wystarczającego smarowania. Właśnie dlatego nazywane przez Arka „Sreberko” wyzionęło ducha. Nowe tłoki zostały pokryte ceramiczną warstwą, w celu dodatkowej ochrony. Dodatkowo koło zamachowe zostało odelżone z 24 do 4 kg, przez co silnik łatwiej wchodzi na obroty. Ostatnią modyfikacją było zamontowanie sprzęgła, które zostało wykonane w firmie Radzikowski. Lepszy docisk zapewnia teraz element z wersji Carrera 4 z napędem na obie osie. Wszystkie modyfikacje wykonał Piotra Szafrański, z którego usług Arek jest bardzo zadowolony i za naszym pośrednictwem chciał złożyć mu w tym miejscu podziękowania.

Srebrna 911 Carrera S Arka nie ma łatwego życia, bo wyczynowa jazda zawsze mocniej eksploatuje auto, ale w końcu do tego zostały stworzone samochody Porsche. Lista modyfikacja auta nie jest może imponująco długa, jednak widać, że użycie każdego elementu ma sens i na pewno poprawia wytrzymałość oraz osiągi auta. Arkowi życzymy udanych startów i bezawaryjnej jazdy!